Thursday 26 November 2015

Pendapat Wanita Mengenai Saiz Panjang & Ukur Lilit Zakar

 


Adakah Wanita tidak kisah tentang saiz zakar? Tidak, wanita amat mengambil berat tentang saiz panjang dan ukur lilit zakar, tetapi tidak seperti lelaki fikirkan.

Selepas beberapa ratus orang wanita yang berusia lebih 18 tahun yang berlainan saiz badan, etnik, dan tabiat seksual ditanya, 82% daripada mereka ini menjawab yang mereka gembira dengan saiz zakar yang cukup besar untuk memuaskan mereka. Mereka menyatakan purata kira-kira 6 inci adalah cukup.
Manakala terdapat peratusan kecil (9%) yang mahukan zakar yang lebih besar dan panjang daripada (7 ke 8 inci). Kurang (2%) berkata bahawa mereka lebih suka zakar bersaiz lebih besar daripada biasa(lebih besar dari 10 hingga 12 inci).

Zakar yang panjang dan ukur lilit yang lebih besar boleh menyebabkan kesukaran semasa melakukan seks. Malah, ramai wanita yang mempunyai suami dengan zakar yang besar mengadu bahawa mereka tidak menikmati kedudukan seksual tertentu, juga mereka tidak dapat memberi seks oral yang baik.

Tetapi … apabila ditanya sama ada panjang atau ukur lilit zakar yang lebih penting, kebanyakan wanita memilih untuk ukur lilit. Mereka mendakwa untuk menikmati perasaan sensasi zakar yang tebal menyentuh dinding faraj dan bukannya zakar yang panjang yang mencucuk-cucuk perut mereka. Panjang zakar pelu seimbang dengan lebar ukur lilit zakar.
Fakta penting yang lain:

  1. 56% menjangkakan warna zakar lebih kurang sama dengan kulit badan lelaki.
  2. 23% menjangkakan zakar ialah organ yang lembut.
  3. 21% tidak gembira dengan zakar yang banyak urat.

Jika zakar anda pendek dan kecil, anda boleh mencuba untuk membesarkan zakar anda.

Kenapa Isteri Sukakan Zakar Yang Besar Dan Panjang?

Adakah anda dan isteri merasa puas dalam hubungan seks? Dalam satu kajian sebanyak 67% wanita yang ditemubual tidak gembira dengan saiz zakar sumai mereka. Jadi siapa kata wanita tidak ambil berat tentang saiz zakar
pasangan?


Jika anda hendak menambah kenikmatan dalam hubungan seks, ini adalah tips yang perlu anda tahu: besar & panjangkan zakar anda!

Pertama sekali, zakar yang besar bukan sahaja bermaksuh ‘persembahan’ yang lebih baik di atas katil. Suami yang mempunyai zakar ynag besar, panjang & tebal kelihatan sebagai lelaki yang matang dan tahu menjaga diri. Sama juga jika lelaki melihat buah dada wanita. Saiz zakar lelaki boleh menjadi tarikan seksual, bahkan boleh membunuh selera seks.

Tapi bila untuk seks, tak ada orang yang menyangkal yang zakar yang pendek tak akan memuaskan isteri. Letak anda di kedudukan si isteri untuk sekali – adakah anda akan rasa seronok terhadap suami yang mempunyai zakar yang pendek dan kecil? Zakar tersebut tidak boleh memenuhi & ‘mengurut’ dinding vagina anda? Ada kemungkinan anda akan onani untuk melepaskan nafsu.
Mempunyai zakar yang lebih besar, dengan erti kata lain, boleh memberikan si isteri perasaan ‘tarikan di dalam vagina beliau. Bentuk zakar yang besar dan panjang memberikan apa yang si isteri benar-benar nak merasa ke atas vagina isteri yang sensitif. Selain itu, zakar yang lebih besar & panjang boleh merangsang G-spot isteri dan klitoris yang merupakan aset terpenting untuk isteri mencapai puncak nikmat.

Banyak kes yang isteri meninggalkan suami mereka untuk mencari lelaki lain kerana suami mereka tidak boleh memenuhi kehendak seksual isteri. Memasitikan zakar anda besar, panjang dan tebal menjadikan ianya satu jaminan untuk hubungan yang lebih baik terhadap isteri.

Untuk penyelesaian mengenai saiz zakar anda boleh mencuba Vimax. Klik sini untuk maklumat lanjut tentang produk Vimax