Friday 20 November 2015

Petua Malam Jumaat

 

Malam Jumaat merupakan istilah nakal yang terkenal untuk menggambarkan keindahan malam berkenaan bagi sesuatu pasangan yang sudah berumahtangga. Sama ada lama atau baru berumahtangga, petua-petua Malam Jumaat berikut perlu diberi perhatian supaya perhubungan anda sentiasa segar dan  bermakna untuk dipraktikkan pada malam berkenaan.

Urut Pasangan Anda.
 
Wanita sangat suka disentuh, apalagi jika diurut…Sentuhlah lehernya yang tegang setelah ia berpenat lelah seharian menguruskan rumahtangga. Teruskan dengan menyentuh lengannya, punggung serta kaki dan jemarinya. Berikan urutan yang ringan. Sememangnya pasangan anda tidak memerlukan sangat urutan yang menggoda, tetapi dengan cara itu anda membuktikan perhatian anda kepada pasangan anda tidak pernah luntur.

Bersuara Tapi Tidak Berlebihan.

Bersuaralah ketika anda mengalami orgasme, jangan tahan atau kawal suara kenikmatan anda. Menurut kajian, wanita atau lelaki amat gemarkan pasangan mereka merintih-rintih taktala mengalami puncak kenikmatan hubungan seksual. Mereka akan merasa puas dan berterima kasih kepada pasangan atas “khidmat” yang diberikan

Matikan Lampu.

Jika mematikan lampu bukan bermakna anda tidak tertarik kepada pasangan anda. Buka jendela Anda dan biarkan terang bulan menyinari kamar anda. Suasana remang-remang di dalam kamar yang menonjolkan lekuk-lekuk tubuh anda dan pasangan mungkin akan memberikan berahi yang berlainan kepada anda berdua. Tetapi awas, jangan sampai ada orang mengintai di celah jendela anda..:)

Jam Loceng.

Bangunkan dia dengan ciuman di bibir atau daerah sensitif lainnya pada keesokan hari sebagai pengganti alarm. Sebuah cumbuan akan membuat ia lebih bersemangat mengharungi hari itu!

Perlahan-lahan.

Seelok-eloknya, bersantai dahulu bersama pasangan anda diatas katil sebelum berangkat mandi. Gurauan-gurauan sensual dan penuh kehangatan akan membuatkan anda terus menyemarakkan benih cinta antara anda berdua. Sebaik-baiknya anda mandi bersama dengan pasangan dan pastinya anda dan pasangan akan mengharungi hari Jumaat tersebut dengan penuh makna.