Sunday 13 December 2015

Ubat Besarkan Zakar

 


Ubat Besarkan Zakar & Herba Semulajadi Yang Berkhasiat Untuk Lelaki

 

Berikut dibawah ini dibincangkan mengenai 10 herba semulajadi yang berkhasiat yang digunakan sebagai ubat besarkan zakar lelaki. Herba semulajadi yang berkhasiat ini bukan sahaja digunakan untuk besarkan zakar, panjangkan zakar, kuatkan zakar malah untuk membaiki dan merawat segala fungsi seksual lelaki termasuk mengembalikan nafsu, ghairah seksual, tahan lama dan juga kualiti dan kuantiti sperma suami.

Berikut huraian lengkap herba atau ubat besarkan zakar lelaki yang hebat dan semulajadi ini.
Kajian telah menunjukkan bahawa herba semulajadi yang berikut adalah berkesan dalam ubat besarkan lelaki, penhasilan dan pengeluaran sperma, juga nafsu seks lelaki. Mari kita bercakap mengenai TOP 10 ubat besarkan zakar dan herba untuk peningkatan fungsi seksual lelaki yang semula jadi 100% herba.


10. TRIBULUS TERRESTRIS

Tribulus terrestris adalah tumbuhan herba lelaki rantau tropika, bersuhu dan hangat di dunia. India amalan Ayurveda, tumbuhan ini dikenali sebagai tonik; digunakan untuk mengukuhkan, menceriakan dan memulihkan kecergasan di seluruh badan.

Dalam kajian yang bertajuk Phytomedicine dikeluarkan oleh Associated Press, ekstrak tribulus terrestris telah terbukti menghasilkan kenaikan signifikan dalam tahap testosteron, hormon lelaki paling penting yang bertanggungjawab untuk stamina seksual, tumbesaran zakar, perubahan saiz dan kekuatan otot.


9. MUIRA PAUMA EKSTRAK KULIT

Herba dan ubat besarkan zakar ini juga digelar “kayu potensi” oleh makhluk Amazon Brazil. Samping manfaat fisiologi yang ditemui oleh Institut Sexology di Paris pada tahun 1990, seperti mencetuskan rangsangan seksual dan wad dari keletihan, akar dan kulit kayu seperti daripada muira pauma juga digunakan sebagai satu psikologi seksual booster, yang dikenali untuk meningkatkan kreativiti, melindungi sambungan saraf di otak… dan memprovokasi mimpi basah.

Satu kajian pada arnab menunjukkan bahawa muira puama mempunyai keupayaan untuk kekal membawa dan mengekalkan darah di corpus cavernosa zakar, sekali gus membolehkan ereksi zakar.

8. EKSTRAK BIJI CUSCUTA

Tu-Si-Zi, dikenali dalam perubatan tradisional Cina ialah anggur parasit yang sekitar tumbuh-tumbuhan lain untuk mendapatkan nutrien dan khasiat.

Benih Cuscuta mempunyai kandungan flavonoid yang tinggi dan mempunyai ciri-ciri antioksidan yang kuat dan ia digunakan sebagai herba dan makanan tambahan untuk kekuatan dan fungsi buah pinggang.

Cuscuta anggur mempunyai kesan positif kepada kesihatan kuantiti dan kualiti sperma.
Satu kesan sampingan yang boleh berlaku apabila digunakan dalam dos yang tinggi itu Insomia, yang, bergantung kepada matlamat anda romantik, boleh sesungguhnya… menjadi satu perkara yang baik.

7. EXSTRAK BIJI CATUABA

Catuaba digunakan sebagai tumbuhan “pertolongan cemas” kerana sifat-sifat antibakteria dan antivirus yang kuat. Mungkin paling terkenal semua Brazil afrodisiak tumbuh-tumbuhan kerana keupayaan untuk mendorong komitmen mendalam, meningkatkan peredaran persisian s-VHS dan fungsi seksual itu.

Herba untuk lelaki atau ubat besarkan zakar ini tergolong dalam genus yang sama sebagai tumbuh-tumbuhan lain yang digunakan untuk sumber kokain, walaupun catuaba mengandungi tiada alkaloid aktif dalam ubat itu. Sesetengah pengguna telah mendakwa kesannya santai dan semujadi membantu dengan mereka pengucapan awam, dan lain-lain berkata herba mendorong mereka untuk lebih cergas dan mampu kuat dan aktif ketika bersenam.

6. SAW PALMETTO BERRY

Herba yang baik dan berkhasiat untuk besarkan, panjangkan dan kuatkan zakar lelaki ini ialah SAW palmetto, atau serenoa datang dari pasir, tanah-tanah di pantai Atlantik dan Dataran Teluk di Selatan Amerika Syarikat.

Ia adalah sebuah kilang yang lazat; sangat perlahan berkembang dan hidup lama, dengan beberapa tumbuhan, terutamanya di Florida, mungkin kerana lama sebagai 500-700 tahun.

Yang kaya dengan asid lemak dan phytosterols yang ia digunakan dalam mengawal selia pembangunan seksual, mengimbangi paras hormon, merawat jangkitan kencing dan hyperplasia prostat dengan normalizing aktiviti Tiroid tersebut.

5. HAWTHORN BERRY

Herba yang baik menjadikan ubat menaikkan fungsi dan ghairah nafsu dan kekuatan zakar suami seterusnya adalah Hawthorn berry yang adalah pokok kecil, relatif dari rose itu. pada zaman pertengahan, ia tergantung ke muka pintu untuk menghalang kemasukan roh-roh jahat.

Perubatan tradisional menggunakan hawthorn berry untuk mampu merawat tekanan darah tinggi, sakit dada, denyutan jantung yang tidak teratur, pengerasan of the arteri, dan ia telah ditadbir dahulu untuk mengelakkan kegagalan jantung pada pesakit-pesakit dalam keadaan kritikal.

Ini adalah kerana kandungan tinggi bioflavonoids yang menguatkan saluran darah. Hawthorn juga telah ditunjukkan untuk merendahkan kolesterol dan mengurangkan jumlah plak dalam arteri.
Anda boleh menggunakannya untuk ceriakan kehidupan seks anda; meningkatkan sensasi dan mengekalkan ereksi untuk tempoh yang lebih panjang.

4. DAMIANA

Ia mula diperkenalkan kepada mubaligh Sepanyol oleh maya berabad-abad yang lalu. kesan rokok damiana telah dilaporkan sebagai agak mirip dengan ganja, menjadi sangat santai dan menggalakkan cerah bermimpi.

Kemudian disedari bahawa jika ia telah dibuat ke dalam teh dan minum, ia akan memberikan ubat untuk masalah frigidity, mati pucuk dan prostat.

3. GINKGO MASIHI DAUN

Gingko biloba atau pokok Maidenhair dianggap unik jenis pokok dengan tiada saudara-mara yang rapat. Ginkgo telah lama ditanam di China; beberapa pokok yang ditanam di kuil-kuil yang dipercayai lebih 1,500 tahun.

Ginkgo adalah baik untuk kecergasan mental, tahap peningkatan Kecergasan, kesihatan peredaran darah dan kesihatan saluran darah.

Malangnya, walaupun ia adalah salah satu yang paling banyak digunakan tumbuh-tumbuhan di Asia ia itu dianggap akan pupus di hutan. Ianya menjadi ubat besarkan zakar dan herba untuk lelaki yang hebat dan berkesan.

2. EPIMEDIUM DAUN AKA CABUTAN “RUMPAI KAMBING HORNY”

Legenda mengatakan bahawa seorang penternak kambing Cina melihat kawanan beliau mendapat amat membangkitkan selepas berehat di tempat tanah yang dipenuhi dengan “rumpai kambing horny”. Ia adalah cukup jelas di mana herba mendapat nama dari.

Ia telah digunakan selama berabad-abad di China, untuk membantu manusia meningkatkan tahap ereksi mereka dan untuk membenarkan lebih banyak darah mengalir ke zakar.

Sekarang ianya begitu terkenal di dunia Barat, disyorkan oleh doktor untuk menjanakan sehingga sensasi dan nafsu seksual dan meningkatkan libido lelaki. Kebanyakkan produk herba untuk kesihatan dan nafsu lelaki juga ubat besarkan zakar lelaki menggunakan herba ini sebagai ramuan hebatnya.

1. GINSENG

Ginseng dianggap herba penyembuhan yang lengkap. Maksud ginseng dalam Bahasa Inggeris ialah, secara harfiah, “akar untuk lelaki.”

Saintis Rusia telah menemui bahawa Ginseng merangsang aktiviti fizikal dan mental, meningkatkan prestasi dan mempunyai kesan yang positif terhadap kelenjar seks. Ianya mampu merangsang dan memulihkan fungsi seksual lelaki yang hebat.

Di pasaran terbuka, Ginseng dinaikkan pangkat sebagai adaptogen, produk yang meningkatkan ketahanan badan terhadap tekanan.

Ginseng dicirikan oleh kewujudan ginsenosides yang steroid semulajadi yang mencetuskan perkembangan otot dan kecergasan seksual. Ginseng boleh digunakan untuk merawat banyak jenis mati pucuk, ejakulasi pramatang dan juga aprodisiac semulajadi yang akan menyala api cinta untuk kedua-dua pasangan.

Disyorkan untuk ANDA yang mencari herba atau ubat besarkan zakar lelaki ini menggunakan produk herba ini…