Monday 23 November 2015

Cara dan Tips Memerahkan Puting Payudara




Puting susu menjadi hitam sebenarnya bukan masalah yang terlalu besar dan membimbangkan Tapi meskipun begitu banyak wanita yang menghindari hal semacam ini dan berusaha memerahkan puting susu mereka.


Banyak yang mengatakan penyebab hitamnya puting susu karena menyusui, bayi pemakaian bra yang terlalu ketat, payudara yang terlalu kuat di ramas dan sebagainya. Masih berkaitan dengan puting susu, untuk memerahkan puting susu sebenarnya tidak susah kerana banyak produk herba yang menjanjikan boleh memerahkan payudara dalam waktu kurang lebih dua bulan. Sehingga dengan itu dapat disimpulkan  bahawa memerahkan payudara itu tidak mudah dan memerlukan waktu yang lama.Tapi jika anda tetap ingin memerahkan puting susu dengan cara alami, kami tetap akan memberikannnya tapi anda harus bersabar dan juga tidak boleh putus asa. Jadi intinya jangan memperkirakan, menanyakan, atau mencari tahu tentang berapa lama waktu yang di perlukan agar  mendapat hasil yang diinginkan. Apa yang paling penting adalah melakukan cara ini secara rutin sehingga lama-lama boleh menjadi kebiasaan yang baik.

Cara alami memerahkan puting susu

Untuk cara pertama menggunakan limau nipis. Caranya ambil limau nipis kemudian belah menjadi dua bagian. Setelah itu gosok-gosokan bekas potongannya pada puting anda setiap hari sebelum mandi.


 


Cara kedua menggunakan daun sirih. Caranya ambil beberapa lembar daun sirih kemudian tumbuk hingga mengeluarkan air. Setelah itu ambil airnya dan usap-usapkan pada puting anda.Cara ketiga menggunakan tomato. Caranya sama seperti yang pertama, iaitu potong tomato menjadi dua bagian dan bekas potongannya di usap-usapkan pada puting payudara anda.

Seperti yang sudah saya sebutkan di atas, lakukan cara-cara tersebut setiap hari secara rutin dan usahakan menjadi sebuah kebiasaan. Selain itu hindari memakai bra yang ketat. Dan yang paling penting jangan biarkan pasangan meremas terlalu kuat payudara anda.

 


Anda juga boleh menggunakan Krim Pink Nipple. Dr Sasaki Pink Nipple merupakan produk terbaik untuk memberikan kecerahan dan kecantikan puting payudara dalam masa yang singkat, pantas dan hasil yang menakjubkan. Ianya menjadi pilihan wanita seluruh dunia untuk mencantikkan, memerahkan dan juga mencerahkan puting payudara mereka. KLIK SINI UNTUK INFO Krim Pink Nipple