Saturday 21 November 2015

Petua Faraj Sempit Seperti Anak Dara

 


BAGI perempuan yang telah berumah tangga, ada beberapa petua semulajadi agar faraj isteri tetap sempit tanpa perlu melakukan pembedahan mengembalikan selaput dara.

Petua ini di lakukan setelah bersama. Lubang faraj ketika bersetubuh akan terbuka dan tertarik keluar kerana keluar masuknya zakar. Supaya lubang faraj kembali tertutup setelah bersetubuh memerlukan peranan suami secara mutlak.

Selesai berhubungan intim, suami-isteri perlu berbaringan sambil bercengkerama sekitar dua atau tiga minit. Usahakan kaki isteri ketika berbaring lurus dan terbuka, suami pula duduk di antara kedua-dua hujung kaki isteri sambil memegang kedua-dua pergelangan kakinya. Kaki kanan suami lurus sambil menekan tepat di lubang faraj isteri dengan tumit yang dialaskan kain.

Selain dengan tumit, menutup atau menekan vagina boleh juga dilakukan dengan sikut tangan kanan suami. Caranya, suami duduk di antara kedua-dua paha isteri dengan tangan kanan suami di tekuk dan mengepal. Selanjutnya siku suami menekan tepat di lubang faraj isteri bersamaan dengan tangan kiri suami menekan kepalan tangan kanannya. Lakukan perlahan, ketatkan, dan tahan sekitar dua minit.
 
Untuk melakukan hal-hal di atas, suami sebaiknya berkomunikasi dengan isteri mengenai tekanan dan tarikan untuk memastikan setiap tekanan tidak menyakitkan isteri. Biasanya, selesai melakukan hal tersebut, isteri akan merasa selesa di kawasan perut, rahim, dan faraj.

Setelah kedua-dua tahap diatas selesai boleh di lanjutkan dengan memicit paha dan betis isteri agar lebih segar. Lakukan ini terus menerus selesai bersenggama. Semoga tips ini bermanfaat dan menjadikan hubungan anda tetap harmoni dan romantis.