Saturday 21 November 2015

Tips Jimak Atau Cara Bersetubuh Suami Isteri

 


Berikut akan dikongsikan tips jimak atau hubungan seks suami dan isteri. Hubungan seks suami isteri akan berlangsung dengan baik dan mesra apabila suami dan isteri saling memahami. Petua jimak ini akan memberikan panduan kepada suami dan isteri. Petua jimak yang sempurna mementingkan kepuasan seksual kedua-dua pihak baik dipihak suami mahupun pihak isteri. Berjimak suami isteri dengan cara yang betul akan memberikan hikmah perhubungan yang baik dan berkesan dalam perhubungan.
 
Berikut adalah panduan, tips, teknik, kaedah, bagaimana cara, rahsia atau petua jimak yang boleh diamalkan oleh suami dan isteri. Bacalah petua jimak ini dan fahaminya dengan sebaik mungkin.

Seks Mengikut Keselesaan Dan Kehendak Suami & Isteri

Petua Untuk Lelaki Berjimak Suami Isteri

a. Bercumbu-cumbuan sebelum jimak adalah digalakkan.

b. Bila sudah kemuncak, masukkan zakar perlahan-lahan ke dalam faraj dan layarilah nikmat seks dengan baik dan sopan. Jangan sekali-kali gopoh-gapah dalam melakukan hubungan seks, kerana ini akan menyebabkan cepat terpancutnya air mani.

c. Jika anda perlahankan sedikit seni tusukan zakar, anda dapat bertahan lebih lama dalam melayari hubungan batin dengan isteri anda dengan baik dan sempurna.

d. Sekiranya air mani sudah terpancut, jangan sekali-kali biarkan isteri anda terkapai-kapai dan kecewa kerana kebiasaannya orang perempuan memang payah untuk sampai kemuncak syahwat. Oleh itu, rangsanglah isteri anda sehingga beliau mencapai kepuasan. Jangan sekali-kali terus tidur selepas jimak.

e. Tukarlah posisi berjimak, agar anda merasa kenikmatan yang lebih. Kadang-kadang jika anda melakukan posisi yang sama sahaja, kenikmatan nafsu seks anda mungkin akan menurun.

Demikianlah tadi dikongsikan adalah panduan, tips, teknik, kaedah, bagaimana cara, rahsia atau petua jimak yang boleh diamalkan oleh suami dan isteri. Semoga anda mendapat kebaikan dan manfaat dari panduan dan petua jimak suami isteri ini. Semoga dengan jimak atau seks yang sempurna akan memberikan hikmah yang terbaik kepada suami dan isteri