Thursday 19 November 2015

Petua Tambah Saiz Payudara

 


Payudara yang cantik dan besar menjadi idaman setiap wanita.Terdapat pelbagai cara mencantikan dan tambah saiz payudara dengan mudah. Sepertinya membesarkan payudara dengan cara menggunakan supplemen atau ubat, mengamalkan urutan, menggunakan pam atau selalu bersenam, dan paling mudah adalah dengan mengamalkan gaya hidup serta pemakanan yang bagus untuk payudara anda.

Payudara adalah aset yang paling sensitif dan yang paling perlu dimanjakan oleh kita sebagai wanita. Bagi membesarkan payudara dengan cara yang mudah, anda bolehlah menggabungkan dan mengamalkan semua perkara yang telah saya nyatakan sebelum ini.

Pada tengahari pula, anda minum air susu soya dan makan makanan berprotein tinggi seperti ikan dan daging serta merangsang payudara dengan sedikit urutan dan picitan bagi melancarkan perjalanan darah khususnya. Anda boleh menggunakan Beauty Breast Pump.
 
Akhir sekali, di waktu malam, lakukan urutan dengan sabun dan seterusnya dengan krim daripada set lengkap pembesaran payudara iaitu Bio-Anne. InsyAllah, perubahan boleh dilihat seawal 14 hari sahaja.