Friday 27 November 2015

Tips Besarkan Zakar

 


Dalam kajian oleh penyelidik di Amerika terhadap pendapat perempuan tentang saiz zakar pasanganya, 67 % mengatakan saiz zakar adalah adalah faktor penting dalam mencapai kepuasan seks. Saiz zakar yang kecil menyebabkan ianya tidak dapat menusuk kedasar faraj wanita , dimana didasar faraj ini terdapat sebuah taman yang amat sensitif dengan sentuhan. Alangkah ruginya jika kita tidak dapat mencerobohi taman ini, kerana tanpa menyetuh dasar faraj, kenikmatan jimak yang optimum tidak dapat dicapai. Jika dasar faraj ini dapat ditusuk dengan zakar, pasangan anda akan merasa kenikmatan yang tidak terhingga, dan ini mempercepatkan inzal pasangan anda.

Apakah saiz zakar yang normal bagi lelaki?

Bagi lelaki matang, saiz zakar normal ialah pada saiz 6 inci, bergantung kepada keturunan. Jika anda memiliki saiz ini, anda adalah normal, tetapi jika kurang dari 6 inci, ianya tidak normal dan perlukan proses pemanjang  dan pembesaran zakar ini.

Dikatakan kaum Arab Sudan mempunyai saiz zakar yang panjang pada purata 7 ke 8 inci panjang bagi lelaki normal, dan dalam rekod dunia, lelaki yang mempunyai zakar terpanjang didunia ialah lelaki berketurunan Arab Sudan, iaitu sepanjang 18 inci, ramai juga mempunyai saiz sekitar 9 inci.

Namum, tidak ramai yang mengetahui kaum Arab dan Afrika mempunyai rahsianya yang tersendiri iaitu mengamalkan teknik-teknik urutan pada batang zakar semenjak mereka masih kecil lagi sehinggalah mereka mencapai saiz zakar yang mereka kehendaki. Teknik urutan ini boleh diamalkan oleh setiap lelaki tanpa had umur, yang pentingnya kita melakukan latihan ini sehingga kita berpuas hati dengan hasilnya.

Selain cara urutan cara besarkan zakar yang sesuai anda boleh guna Proextender, ProExtender adalah alat untuk membesarkan dan memanjangkan saiz zakar lelaki dengan menggunakan konsep daya tarikan. ProExtender menggunakan daya tarikan untuk membantu zakar anda memanjang dan membesar secara semulajadi. Dan ianya kekal walaupun anda berhenti menggunakan ProExtender. Daya tarikan akan menyebabkan sel-sel dizakar anda membahagi dan bertambah sekaligus membesarkan dan memanjangkan zakar anda.

Klik sini untuk maklumat lanjut tentang produk Proextender