Friday 27 November 2015

Tips Mudah Pikat Hati Wanita

 


Berikut adalah 12 Tips Pikat Hati Wanita untuk membantu memastikan anda tidak membuat kesilapan dengan wanita yang anda suka:

1. Anda perlu bercakap mengenai topik “emosi” seperti kenangan zaman kanak-kanak, cita-cita masa depan. Topik-topik perbualan seperti ini akan membuka floodgates emosi beliau.

2. Wanita mahu seorang lelaki yang tidak takut untuk memimpin beliau. Ketika bercakap kepada seorang wanita, seharusnya ada kawalan perbualan. Jangan tunggu untuk dia menentukan apa yang anda akan bercakap.

3. Beri perhatian kepada isyarat bukan lisan, wanita kurang gemar jika anda berdiri terlalu dekat dengannya, tunjukkan tingkah laku yang bagus semasa bersama wanita pilihan.

4. Ingat kata-kata ini “Fun tidak Funny.” selalunya wanita tertarik kepada lelaki yang membolehkan mereka merasa gembira dan tenang. Jangan menumpukan perhatian hanya dengan membuat lawak jenaka sahaja, tidak dinafikan memang ada wanita yang suka lelaki yang agak lucu..tapi perlu diingat, ada juga wanita tidak gemar dengar lawak jenaka yang membosankan, jadi buatlah lawak yang harmonis. Tumpukan apa yang wanita suka, jika boleh terus bertanya, apakah pasangan anda suka.

5. Mengusik wanita. Salah satu cara paling mudah untuk mengambil perhatian ke tahap yang menyeronokkan, untuk memulakan mengusik wanita, anda perlu tahu apakah perkara yang baik untuk diusik, jangan silap usik nanti buruk padahnya. Fikirkan kembali kenangan bersama pasangan bagi mengimbas kenangan. Dalam dunia dating … kenangan dapat menguatkan lagi perasaan.

6. Dapatkan keintiman dengan sidia. Wanita dihidupkan oleh lelaki yang tidak takut untuk mengambil cinta ke tahap peribadi, intim. Perlu diingat dan had kan keimtiman itu kearah yang baik.

7. Gunakan kata-kata yang sejuk dan memikat kerana kata-kata yang sejuk membuatkan hati wanita akan sejuk. Wanita suka mendengar pendapat tentang diri mereka. Beritahu dia apa yang anda suka tentang dia.

8. Elakkan membuat perkara yang wanita tidak suka. Wanita dimatikan oleh lelaki yang datang merentasi sebagai “miskin.” Jika anda membuat perkara yang mereka tidak suka terlalu banyak dan kerap, dia akan berfikir yang anda sedang cuba untuk menarik perhatian beliau, yang akan mempunyai kesan yang bertentangan.

9. Jika anda ingin tahu bagaimana untuk bercakap dengan wanita dengan cara yang tidak melahirkan mereka … Elakkan bertanya terlalu banyak soalan “temuramah” gaya. Sebaliknya menyatakan pendapat anda dengan harmonis.

10. Jangan menyembunyikan identiti anda. Jangan takut untuk bercakap tentang apa sahaja yang anda minati.

11. Jangan sekali-kali pujian beliau pada mata, kelihatan beliau, atau badan.

12. Katakanlah sesuatu yang membolehkan dia tahu bahawa anda melihat beliau dalam satu cara “seks”. Jika anda tidak lakukan, anda menghadapi risiko penggulungan dalam “zon kawan”.

Cara terbaik untuk berfikir tentang bagaimana untuk bercakap dengan wanita adalah untuk berfikir tentang apa jenis menyeronokkan, suka bermain, dan perbualan seksual yang akan nikmati. Bercakap kepada seorang wanita tidak sukar. Anda hanya perlu sedar apa yang mereka hendak dari anda. Ikut senarai di atas dan anda akan melakukan yang baik sahaja.

Selain perkara di atas anda boleh gunakan Pheromances untuk pikat hati wanita. Klik sini untuk maklumat lanjut tentang Pheromances