Tuesday 8 December 2015

High Vacuum Man Pump Pam Zakar Lelaki

High Vacuum Man Pump

Mahukah ANDA mengetahui cara teknik unggul membesarkan, memanjangkan dan menguatkan zakar lelaki dengan hanya alat senaman lelaki yang paling berkesan masa kini. High vacuum man pump merupakan solusi dan penyelesaian terbaik yang menjadi langkah permulaan kepada hasil perubahan yang luarbiasa.

Anda mungkin akan bertanya , High Vacuum Man pump – bolehkah saya menguat dan membesarkan otot zakar? Otot zakar memang boleh dikuatkan dan dibesarkan dengan cara bersenam. Cuma cara untuk menguatkan otot di bahagian zakar adalah berbeza daripada cara menguatkan otot bahagian tubuh badan kita yang lain.


High Vacuum Man Pump – Alat Senaman Yang Paling Praktikal Dan Mampu Milik Oleh Semua Lelaki


HIGH UP MAN PUMP – PAM PILIHAN LELAKI YANG BIJAK !

Kelebihan High Vacuum Man Pump

High Vacuum Man pump – Melancarkan Darah Zakar Anda!
High Vacuum Man pump – Membuatkan Ketegangan Zakar Anda Lebih Keras!
High Vacuum Man pump – Meningkatkan Ketegangan Zakar Agar Lebih Lama & Bertahan!
High Vacuum Man pump – Membolehkan Zakar anda akan menjadi LEBIH BESAR LAGI!



 


Berapakah saiz zakar anda? Bagi setiap lelaki asia yang matang, saiz purata zakar normal pada ketika tegang adalah pada ukuran 4-6 inci. Saiz itu dianggap pendek. Jika dibandingkan dengan bangsa-bangsa lain dari eropah dan afrika, saiz zakar orang asia adalah yang paling kecil.

Manakala kaum wanita pula mengharapkan bentuk dan saiz zakar yang besar dan panjang dari pasangan mereka agar mereka dapat merasai kepuasan dalam hubungan seks. Bagaimana dengan saiz zakar anda? Cukup ke untuk puaskan pasangan anda? Jika anda jawab ‘YA’… bagus! Jangan buang masa anda. Anda boleh tutup laman ini sekarang.


 


Tetapi jika anda menjawab ‘TIDAK’, anda perlu berbuat sesuatu dan laman ini mempunyai sesuatu yang anda perlukan untuk menjadi lelaki sejati dan tidak lama lagi pasangan anda pasti akan terpukau dengan penampilan anda yang baru yang mampu memberikannya kepuasan yang didambakan dalam hubungan seksual anda berdua!

Tahukah anda yang anda boleh memperbesar dan memanjangkan zakar dengan tambahan sehingga 3+ inci? Jika saiz zakar anda sekarang ialah 4 inci, anda boleh panjangkannya menjadi 7 inci. Kalau ukuran sekarang 5 inci, anda boleh tambahkan saiznya sehingga 8 inci. Begitu seterusnya. Dengan ukuran 7 ke 9 inci, anda boleh tampil gagah dengan penuh bangga serta keyakinan diri yang tinggi untuk memuaskan pasangan anda!

Tapi bagaimana caranya?


 
 


PAM BESARKAN ZAKAR TERBAIK 

Cara Menggunakan High Vacuum Man Pump.

 

Man Pump merupakan alternatif bagi urutan. Jika anda tidak mahir dengan urutan batin, atau inginkan sesuatu yang ringkas dan cepat, pam zakar ini adalah pilihan yang tepat. Selain dapat merawat penyakit mati pucuk (erectile dysfunction) dan ejakulasi pra-matang, ia juga dapat membantu lelaki yang inginkan saiz zakar yang besar.

Man Pump mempunyai kepanjangan 9 inci dan berdiameter 2.4 inci. Jadi zakar anda mampu memanjang dengan pengunaan Man Pump secara konsisten. Untuk hasil yang lebih memuaskan, kami syorkan digunakan bersama dengan minyak lintah gunung Tok Ayah.

Hanya sapukan Minyak Lintah Gunung Tok Ayah (atau minyak yang sesuai) pada zakar dan kemudian pam dengan Man Pump sekerap yang mungkin.

1 – Sapukan minyak lintah gunung pada keseluruhan zakar. Biarkan 30 minit supaya minyak lintah dapat meresap ke dalam zakar anda.

2 – Pasangkan getah ke mulut balang. Sila pilih saiz getah yang sesuai dan selesa pada zakar anda. Terdapat 3 saiz, S, M dan L.

3 – Pam berulang kali sehingga zakar anda menegang ke tahap maksimum. Perhatian!!! Jangan paksa diri anda.

4 – Tekan picu untuk mengeluarkan angin dari balang. Biarkan zakar anda mengecut

5 – Setelah zakar mengecut, pam semula zakar anda. Lakukan proses 4 dan 5 berulang kali selama 30 minit

6 – Proses ini digalakkan diamalkan 2 kali sehari. Sekali pada waktu pagi dan sekali lagi pada waktu malam.

Peringatan!!!

Zakar akan bengkak dan pedih untuk 2 minggu pertama. Teruskan selepas bengkak hilang. Ini adalah perkara biasa bagi mereka yang pertama kali menggunakan pam zakar.


Faedah Guna High Vacuum Man Pump ANDA Akan Dapat Mcm Diatas Ni..


Soalan Lazim Berkenaan High Vacuum Man Pump

 

Berkesankah program High Vacuum Man latihan dan produk ini untuk saya?
 
Peratus kejayaan High Vacuum Man adalah 98%, jika anda mencari solusi untuk menguatkan zakar, kami boleh bantu, program latihan kami tidak tertakluk kepada faktor umur, kadar kesihatan dan keturunan anda.


Adakah teknik High Vacuum Man ini selamat?
 
Ya,High Vacuum Man malah ia turut disyorkan oleh doktor di seluruh dunia. Ini adalah cara yang sihat, cara normal yang biasa diguna pelakon porno untuk menguatkan zakar. Manual disediakan yang mengandungi aturan langkah demi langkah. Bila dilakukan mengikut arahan, ianya berkesan dan efektif.


Bila saya boleh lihat selepas pakai High Vacuum Man dan kesan-kesannya?
 
Kebanyakan pelanggan/pengguna mula melaporkan perubahan drastik dalam masa 2 minggu, dari segi ketegangan & kekerasan. Dalam masa sebulan atau kurang, jika anda menggunakan kaedah yang dicadangkan secara kerap, anda dapat lihat perubahan dari segi ketebalan yang drastik.


Adakah senaman High Vacuum Man ini sukar dilakukan?
 
Tidak, ini adalah senaman paling mudah untuk dilakukan, . Terdapat panduan dan langkah demi langkah yang mudah untuk anda ikuti. Apa yang sukar adalah, anda perlu menjadikan ia amalan dan rutin harian, anda juga harus memberi sedikit ruang dan masa untuknya. Jika Lebih yang anda lakukan, lebihlah yang akan anda dapat.



 


1 Unit High Vacuum Man’s Pump – RM140
Pakej Jimat :
High Vacuum Man’s Pump + Minyak Lintah – RM180 (Jimat RM90)
Free Pos Laju + Manual Book + Semua Aksesori Pam


Cara Membeli
Melalui
Transaksi Bank

Masukkan RM180 ke Akaun
551137512168 - MJM Marketing


  •  Internet Banking
  • Mesin Cash Deposit
  • Pindahan Wang Melalui ATM
  • Melalui Kaunter Bankin
  • Antara Bank / Intergiro

Whatsapp atau MMS Image slip Bankin/Transfer dan hantarkan maklumat dengan lengkap 
ke 016-694 51 91


Contoh SMS atau Whatsapp 
AHMAD RAZIF
NO. 30 JLN LINTANG
70450 SEREMBAN
NEGERI SEMBILAN
PRODUK: HIGH UP MAN PUMP + MINYAK LINTAH


SILA CALL / WHATSAPP / SMS UNTUK PERTANYAAN 016-6945191